Söndag

Lyckades sova till 12:33 i alla fall, så nu behöver jag ju inte bli dödstrött inatt, utan bara trött.

Nu ska jag klä på mig för att senare bege mig ner till ICA och köpa den där jäkla tomatpurén jag glömde igår. Ska laga mina enchiladas idag tänkte jag! Ska också ha med mig mat på jobbet inatt. Har aldrig haft det på söndagar (okej, en gång) utan har fått äta torra frallor som legat sen fredagen (de flesta gör faktiskt det). Men jag vet hur hungrig jag blir när Emil och Jasminka tar fram sina matlådor med alltid lika väldoftande mat i. Så idag ska inte jag vara sämre.

Övriga planer för dagen blir att titta på film (riktigt filmväder ute, regnet öser ner och himlen är grå och trist). Om jag orkar ska jag skura badrummet också. Yippie! Nödvändigt ont det där.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket jävla väder! Var tog sommaren vägen? Ska skura hela lägenheten idag faktiskt. Bädda rent och skruva ihop min hatthylla och skohylla. Sen blir det film och fotvård ikväll. Jag lider med dig Sandra. Det gör jag verkligen.

2008-08-17 @ 13:03:02
URL: http://idaadamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0