Påföljderna

Idag kom påföljderna ang. misshandeln. S blev avskedad med omedelbar verkan medans M fick börja jobba idag igen, vilket verkade uppröra en jäkla massa. Personligen tycker jag att det var det enda rätta. Vi kan inte ha kvar en knivbeväpnad dåre på företaget. Om han går runt med kniv utanför jobbet och hotar folk med den, vad kan han då ta sig till på jobbet där alla bär kniv?


Träffade M på vägen hem, han skulle ner och jobba. Han sa att han trodde att alla skulle börja snacka nu, så jag fick ju säga att dom redan börjat göra det, för det har dom. Kan ju tänka mig hur folk kommer va på honom framöver, men jag hoppas han står på sig. Frågade hur han mådde nu och han sa att han bara blir bättre och bättre, han har slutat äta soppa nu hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0