Ett långsamt farväl

Jag har legat lågt i några dagar nu. Och lägre ska det bli. Tyvärr.

Vill bara uppdatera er med att jag inatt sovit 2½ timme, ska snart åka iväg lååångt bort för att gå på bröllop senare idag. Ska försöka sova en massa i bilen hade jag tänkt, annars kommer jag somna i kyrkbänken i eftermiddag.

Vill också berätta att vi var och såg Shan "The Man" Atci igår (igen). Vi hade ju lite VIP sådär så vi blev insläppta innan alla andra o fick välja platser vart vi ville. Det blev andra raden i mitten, of course. När showen var slut fick vi gå in backstage och återigen ta ett snack med Shan himself. Nu till den pinsamma delen. Han kände igen mig. Frågade om jag var där förra gången han uppträdde, vilket jag naturligtvis va. Han sträckte då fram handen och presenterade sig själv, så det var bara att sträcka fram min svettiga, darriga hand och skaka hans. Därefter frågade han om jag köpt hans nya dvd som jag lovade förra gången, hahaha, pinsamt nog hade jag inte gjort det. Har letat som en galning men inte hittat den. Men NU ha jag beställt den så om några dagar har jag den i min ägo. Han måste verkligen ha bra minne snubben för han minns precis vad vi pratat om sist vi träffades. Han kunde säga vad han sagt och vad jag svarat. Det tycker ja känns smickrande måste jag säga :)

Nu till den sorgliga biten av detta inlägget.

Jag är väldigt smickrad över att så många har börjat läsa min blogg. Har aldrig tidigare haft såhär många besökare per dag som återkommer som jag har nu. Det sägs ju att man ska sluta när man är på topp och det är precis vad jag tänker göra nu. Jag har gjort mitt för denna gången. Vi kanske ses igen, man vet aldrig. Men nu lägger jag sugardolls blogg på hyllan framöver.

Hoppas ni haft lika roligt som jag under denna tid vi haft tillsammans (haha, snyft snyft). Jag kommer naturligtvis ha kvar bloggen ett tag till då jag själv vill kunna läsa allt jag skrivit om de senaste månaderna. Men någon uppdatering kommer ej att ske.


Ha det underbart allihopa! Nu ska jag bege mig till skåneland!

PS. Jag har blivit sjukt bölig på senare dar. Tidigare i veckan när jag köpte en del av min bröllopspresent till syrran fick jag tårar i ögonen. När jag gör iordning själva presenten får jag tårar i ögonen. Hur ska det bli i kyrkan när löftena ges? Näsdukarna äro packade. DS.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jo det är nog han, polacken. :P Riktigt HOT är han, bra på svenska med och förbannat snygg. Mumma!! Fast T är inte dum heller.. Det är inte han med ögonfransarna i alla fall. :) Fan var länge sen det va vi sågs nu! Lillemor såg mitt KArlOskar-hångel, den äldre, igår och hon sa "Faaan, han ser ju ut som en gubbe och han hade läsglasögon..." Hehe. Men i mörkret och med alkohol i blodet är alla snygga..

2008-09-04 @ 06:50:36
URL: http://idaadamsson.blogg.se/
Postat av: Ida

En liten ändring igen. Det blir inget hos Henke utan det blir hos mig och Felicia. Har dock inte hört något om Mogge och Bohlins idag. Fast det hinner nog ändras, bara inte praktikanten kommer. :P

2008-09-16 @ 23:20:59
URL: http://idaadamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0