Aldrig nöjd

Nu slår jag fast det.
Jag blir aldrig nöjd.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ooo ja! Jag hittade en massa.. Så nu blir lägenheten fin, fast jag håller med, man får knappt plats! Kollar efter en längre Tv-bänk med skåp,lådor eller liknande så man kan få in lite grejer där, som filmer, cdskivor och annat. Men ska ju göra mig av med Tvn, stereon och dvdn som jag har nu och bara ha en platt-tv som jag sätter på väggen och sen en hemmabio, och köket dååå! Det är ju superlite plats där ute till alla ens grejer! Köpte tavlan med förresten som jag pratat om, den stora svartvita med träden och vägen, dom hade fått hem den igen men den kostade nu 599 igen men jag tänkte att det var lika bra att köpa den nu när skattepengarna kommit annars skulle det aldrig bli av. :P

2008-08-15 @ 22:03:55
URL: http://idaadamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0